Borta bra men hemma BÄST

Hej alla vänner! Är nu hemma ifrån landet,åkte där ifrån vid lunch tid,för att kunna hinna med lite saker hemma.

Jag och Basil har skillts åt för några dagar nu,han ska vidare och jag ska stanna hemma i STHLM ett tag,ta det lugnt å simmma lugnt ska jag göra!
kommer ladda upp några bilder ifrån Skärguuurden på mig och Basil under veckan också,så om ni vill se våra vackra STJÄRTAR får ni checka bloggen under veckan : )

Härligt,sitter här med Fina tjejen... Har pommesfrites i ungen och väntar på att få steka lite korv,FETT :D
Ikväll blir det bio med Henne<3,vet ej vad för film det blir. Kanske Ice Age 3,hört att den ska va grymt rolig!

Föresten,hoppas ni lyssnade på låten och tyckte om den. Kommentera gärna vad ni tycker!

Hejhejhej och hejdå! Hörs l8rs, Mad Mouse.



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0