Choklad

Fixat ltie granna nu,inte helt klar. Men det ser bättre ut iallafall  :) Nu ska jag dra ner till affären å köpa choklad,chips å ramlösa. As nice VAA....!
Efter det blir det nog film-time,tänkte se Under Ytan,riktigt riktigt bra film.
Handlar om en brud som knarkar och inser att hon inte kan fortsätta så,så hon försöker ta sig ur det men får lite problem..
Den kan jag tipsa er om!
Under dagen har jag försökt komma igång att städa rummet,Ser ut som en blandning utav ett ner knullat rum och en Polis-Rassia. Men tar tag i den skiten imorgon. HAHA.

känner hur mitt huvud skriker efter choklad å chips nu så jag glider!

Saknar älsklingen.





Här försöker Tjejen ta ett kort på mig när jag sitter å skiter på dass. Mysig hon är ;)

Peace! Mouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0