Toa safari!

Tjenare igen just nu sitter jag på toaletten och läser tidningen, men samtidigt kan jag passa på och skriva ett inlägg.

Dagens team är just TOALETTER, yeah mysigt..

Den här damen ska nu göra 1an eller 2an vem vet men nödig är hon !
Detta är då en ute-toa i Houston, Texas:


Nu har ni sett den nödiga damen och ut sidan.

Kolla in insidan där man ska sitta och kräma!



Toaletten är gjord utav en-rikningsglas!
Det menas med att ingen kan se in från ut sidan, fast när man sitter där så är det ganska läskigt.

Skulle du kunna sitta där och göra det du ska?

Nu föreställ dig att du är på en fest eller liknande på nionde vånigen och partar, och helt plötsligt måste du bara gå på toan.

Du öppnar dörren och det ser ut så här;

Vad skulle ni gjort då?
Själv skulle jag svimmat eller nåt...

Nu har toasitsen vuxit fast i röven, men till sist till er kåta killar.

Skulle ni kunna kissa hära? Själv skulle jag inte ens kunna ta ut min anaconda !



Aja nu har jag krämat klart, peace out to all my homies!

See ya your BASIL !

Kommentarer
Postat av: Monika

hahah,hur pallar du??

2009-07-11 @ 20:29:02
Postat av: Monika

hahah,hur pallar du??

2009-07-11 @ 20:29:26
Postat av: vendela

Oj haha va läskigt att sitta där inne hahah! Fin blogg du :)!

2009-07-11 @ 21:30:16
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: BasilMouse

Haha, nämen tack. Va fin du är, skulle du vågat sitta där inne eller? :)

2009-07-11 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0